استاندار چهارمحال و بختیاری؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش، گفت: ایران در مبارزه با تروریسم عزم جدی دارد.
کد خبر: ۴۴۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 21 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اقدام موفقیت‌آمیز سپاه در حمله موشکی به مقر داعش، اظهار کرد: پاسخ ایران به تروریست‌ها و حامیان آن‌ها سخت، بی‌درنگ و ویرانگر است.

وی عزم ایران را در مبارزه با تروریسم جدی عنوان کرد و گفت: اقتدار و توان موشکی و تثبیت قدرت ایران در منطقه، بازت اباین حرکت در جوامع بین‌الملل بوده است.

استاندار با اشاره به اینکه این حرکت سپاه پاسخ انتقام خون شهدای مظلوم حمله تروریستی تهران بود، تصریح کرد: چنانچه  تلاش نیروهای تکفیری و حامیان آن‌ها برای ناامن کردن ایران ادامه یابد فرزندان اسلام هیچ نقطه امنی برای آن‌ها نخواهند گذاشت.

وی اظهار کرد: خوشبختانه سپاه با اقتدار موشکی خود این عمل موفقیت‌آمیز را انجام داد و به جهانیان نشان داد که ایران به تحرکات آن‌ها اشراف اطلاعاتی کامل دارد.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: همواره باید بنیه دفاعی کشور و حمایت همه جانبه آن تقویت شود و با حفظ وحدت به مبارزه با داعش تا زمان نابودی کامل آن پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار