تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از تولید و انتشار 3631 خبر در حوزه فرهنگ دینی در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 21 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حسین ضامنی به مناسبت اول تیرماه سالگرد سازمان تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) گفت: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی عامل موفقیت در عرصه فرهنگ دینی است و اگر این دوعامل در بدنه نهادهای فرهنگی نهادینه شود گام مؤثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی که یک انقلاب فرهنگی است برداشته شده است.

وی افزود: تهیه خبر یکی از اهداف اساسی وسایل ارتباطی به شمار می رود و رسانه های جمعی اساساً همراه با خبر متولد می شوند، نشر خبر و اطلاع‌رسانی در شکل گیری شخصیت اصلی یک رسانه ارتباطی، اهمیتی ویژه دارد.

ضامنی افزود: تصریح کرد: با توجه ویژه ای که حجت‌الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مقوله خبر و اطلاع‌رسانی دارند؛ خبر در این سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

کارشناس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: در همین راستا این اداره کل در سال 1395 با دارا بودن هشت اداره فعال سه هزار و 631 خبر تولید کرده است.

حسین ضامنی با بیان اینکه در هر اداره تبلیغات اسلامی یک نفر به‌عنوان رابط خبری فعالیت می‌کند،گفت: بیشترین اخبار ارسالی مربوط به شهرستان کیار بوده با 695 خبر و کمترین خبر ارسالی مربوط به اداره امور قرآنی با 165 خبر بوده است.

ضامنی افزود: تعداد اخبار درج شده در خبرگزاری ها و هفته نامه های استانی و غیر استانی این اداره کل هزار و 424 خبر بوده که از این تعداد 1293 خبر در خبرگزاری ها و 131 خبر در هفته نامه ها درج شده است.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی با ارسال 551خبر، شهرستان لردگان با 500 خبر، شهرستان بروجن با 474 خبر، شهرستان فارسان با 379 خبر، شهرستان کوهرنگ با 350 خبر، شهرستان اردل با 337 خبر و شهرستان شهر کرد با 180 خبر در رتبه های بعدی قرار دارند.

گفتنی است، استان چهار محال و بختیاری دارای 9 شهرستان است که هفت اداره ی تبلیغات اسلامی در این شهرستان ها فعال است و شهرستان های بن و سامان فاقد اداره تبلیغات اسلامی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار