تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از پایمندی ملت به ارزش‌ها و دفاع همه جانبه از مظلومان و تکمیل کننده حلقه اقتدار کشور است.
کد خبر: ۴۴۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 22 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان اظهار کرد: دیدگاه امام راحل از ابتدای انقلاب رفع ظلم و ستم و حمایت از مظلومین بوده است.
وی افزود: جوهر این تفکر امام در موضوعات مختلف از جمله در جنگ تحمیلی متجلی شد.
نوریان با اشاره به اینکه بنیانگذار انقلاب با نامگذاری روز قدس یک ابتکار تاریخی و به یاد ماندنی به جا گذاشتند، تصریح کرد: این حرکت سیاسی امام پیام‌های بسیاری دارد همانند اینکه مبارزه با این ستمکاران یکی از اصول انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع امام راحل یک خط و نشان را برای امت اسلامی ترسیم کردند که همگان بدانند مسئله اصلی در جهان اسلام قدس است و نباید این اصل به فرعیات تبدیل شود.
وی گفت: با حضور در راهپیمایی روز قدس وحدت و انسجام مسلمانان با اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی نشان داده می‌شود.
نوریان اظهار کرد: امید که مردم ایران با حضور در راهپیمایی در این روز با ایمان و وحدت رویه، مبارزه با استکبار را فریاد زنند.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با حضور هر چه باشکوه‌تر در این راهپیمایی، الهام بخشی و دادن روحیه مقاومت و الگوی مبارزه با ظلم در اقصی نقاط دنیا ترسیم خواهد شد و حمایت معنوی و روحی به مردم فلسطین انتقال داده می‌شود.
وی با اشاره به اقتدار نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و ... در حادثه حمله تروریست‌ها به حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: سیلی محکمی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آنان زده شد.
نوریان در ادامه اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از پایمندی ملت به ارزش‌ها و دفاع همه جانبه از مظلومان و تکمیل کننده حلقه اقتدار کشور است.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس، خاطرنشان کرد: حضور در روز قدس اقتدار بخشی به ساخت درونی نظام است و اینکه کماکان ملت مسلمان ایران سرزنده، پویا، شاداب و پشتیبان این نظام و انقلاب هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار