استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری از نصب پمپ های طرح انتقال آب بن – بروجن تا بیستم مردادماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 29 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی طرح انتقال آب بن – بروجن تاکید کرد: نصب پمپ ها در محل ایستگاه های پمپاژ باید در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.
وی افزود: با توجه به کمبود نقدینگی در طرح انتقال آب بن – بروجن، اما تلاش پیمانکاران در این طرح قابل تقدیر است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: رضایتمندی نسبی از نحوه اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن ایجاد شده است.
وی یادآور شد: هم اینک وضعیت تامین آب آشامیدنی در شهرهای بروجن، سفیددشت، فرادنبه و فرخشهر شدید بوده و فریاد تشنگی مردم این شهرها بلند است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به همین منظور باید روند اجرایی طرح انتقال آب بن – بروجن با سرعت بیشتری دنبال و اجرایی شود.
وی گفت: با توجه به اهمیت تسریع در روند اجرای این طرح مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان باید با ابلاغ اعتبارات جدید بخشی از آن را برای تملک زمین های واقع در مسیر اختصاص دهند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: نقد شدن اوراق مشارکت و اسناد خزانه ویژه پیمانکاران طرح انتقال آب بن – بروجن در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: اجرای سریع تر این طرح یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان چهارمحال و بختیاری است.
براساس نظر مسئولان چهارمحال و بختیاری و به منظور تحقق وعده رئیس جمهوری در سفر به شهرکرد مسئولان شرکت آب منطقه ای استان قول دادند؛ طرح انتقال آب بن – بروجن تا آخر امسال به بهره برداری برسد.
با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی مسئولان چهارمحال و بختیاری تا هفته دولت امسال سه ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 600 لیتر بر ثانیه برابر یک سوم ظرفیت این طرح بهره برداری خواهد شد.
در سال 1395 برای اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن یکهزار و 930 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که از این مبلغ 600 میلیارد ریال ردیف اعتباری، 700 میلیارد اعتبار برای خرید لوله و 630 میلیارد ریال اسناد خزانه بوده است.
با بهره برداری از این طرح افزون بر 460 هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار