تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي در جمع اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي شهركرد و پيشكسوتان ارائه خدمات بهداشتي و درماني در استان چهارمحال و بختياري گفت: تقاضاي براي استخدام نيروي جديد در حوزه بهداشت و درمان نامعقول است.
کد خبر: ۴۵۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 01 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- دكتر علي اكبرسياري درخواست استخدام جديد در مجموعه بهداشت و درمان را درخواستي نامعقول عنوان كرد و ادامه داد: ظرفيت گسترش دولت وجود ندارد و ما بايد تلاش كنيم تا در مدت زمان كوتاه به تحولات بزرگي در بخش بهداشت و درمان برسيم و اين مسئله بايد با استفاده از امكانات موجود صورت پذيرد.

وي با تأكيد بر اينكه براي انجام كارها و اصلاح سيستم‌هاي گذشته نياز به حمايت همه و از جمله نمايندگان مجلس داريم، گفت: مسئولين ما بايد بدانند با افراد جامعه چگونه ارتباط برقرار كنند و با توجه ويژه، حمايت افراد را كه لازمه موفقيت در بخش‌هاي مختلف است را كسب نمايند.

وي با بيان اينكه استان‌ها ديگر به‌دنبال دريافت امكانات بيش‌تر در زمينه بهداشت و درمان نباشند، افزود: ما هيچ برنامه‌اي براي افزايش نيروي كار در دولت نداريم و هنر مديريت اين است كه از امكانات موجود از جمله آمبولانس و مراكز بهداشت فعلي به بهترين نحو استفاده شود.

معاون بهداشت وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، شبكه‌هاي بهداشت و درمان شهرستان‌ها را ستاد فرماندهي تدوين برنامه‌هاي عملياتي عنوان و تصريح كرد: يكي از اولويت‌هاي وزارت بهداشت در طرح نظام تحول سلامت، تدوين برنامه عملياتي است و اين‌كار با توانمندسازي رؤساي مراكز بهداشت شهرستان‌ها امكان‌پذير است.

دكتر سياري با متذكر شدن اين موضوع كه مسئولان استاني نبايد درخواست خارج از ضابطه‌هاي بهداشت و درمان داشته باشند افزود: خواسته‌هاي فرماندار، نمايندگان مجلس و ائمه جمعه نبايد موجب پافشاري آنان براي بكارگيري نيرو جديد در سيستم شود.

وي در پايان از سرپرست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد بعنوان فردي مدير، باهوش ، با تدبير و ابتكار عالي ياد كرد و افزود: دكتر خالدي فر، از نيروهاي بومي است و انگيزه لازم براي خدمت به مردم استانش را دارد.

وي اظهار اميدواري كرد: با حمايت همه جانبه مردم و مسئولين شاهد تحول چشمگير در حوزه بهداشت و درمان در جاي جاي كشور به ويژه مناطق كمتر برخوردار كشور در آينده نزديك باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار