تابناک چهارمحال وبختیاری- مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: با مشاركت شركت مخابرات استان چهارمحال و بختياري، ايستگاه مخابراتي BTS در فاز توسعه ي شهرك صنعتي شهركرد نصب و راه اندازي شد.
کد خبر: ۴۵۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 02 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عليرضا شفيع‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: اين پروژه در راستاي تفاهم منعقد شده میان اين شركت و شركت مخابرات استان، مطابق با استانداردها و فن آوري روز دنيا به منظور بهبود كيفي پوشش تلفن همراه و ارتباطات راديويي و در زميني به مساحت 120 مترمربع انجام پذيرفت.

وی افزود: طبق تفاهم نامه مذكور، به تدريج زيرساخت هاي فيبر نوري تا ورودي شش شهرك صنعتي لردگان، كوهرنگ، هفشجان، سامان 2، سفيددشت و فردانبه انجام و كيفيت خدمات مخابراتي در دو شهرك صنعتي شهركرد و كوهرنگ نيز ارتقا مي ‌يابد.

شفیع‌زاده با قدرداني از همكاري شركت مخابرات استان، خاطرنشان كرد: شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در راستاي سياست‌هاي كلي دولت، براي ايجاد و بهسازي زيرساخت‌ها در شهرك ها و نواحي صنعتي استان كاملا مصمم است و از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد.

به گفته وی، فاز توسعه شهرك صنعتي شهركرد با مساحت 200 هكتار در مجاورت شهرك صنعتي شهركرد و در فاصله 3 كيلومتري مركز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد كه براي استقرار واحدهاي توليدي در اين فاز، تا كنون بالغ بر 350 قرارداد با سرمايه گذاران منعقد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار