واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به انتشار یک استعفا در فضای مجازی
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انتشار متن استعفا در فضای مجازی بدون اطلاع مدیرکل نشان‌دهنده قصد و غرض در تخریب و زیر‌سؤال بردن خدمات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
کد خبر: ۴۵۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 02 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی در پاسخ به انتشار متن استعفای دبیر جشنواره تئاتر استانی به‌علت فراهم نبودن شرایط مناسب فعالیت و عدم اراده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در همکاری با انجمن تئاتر در فضای مجازی، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت در واگذاری امور به بخش خصوصی برای اولین بار در تاریخ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخابات انجمن تئاتر چهارمحال و بختیاری برگزار شد و این انجمن فعالیت خود را آغاز نمود.

وی با بیان اینکه پس از گذشت چندماه از واگذاری برگزاری جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری کار خاصی توسط انجمن تئاتر در این رابطه صورت نگرفت، عنوان کرد: شاید یکی از دلایل استعفای دبیر جشنواره تئاتر استان عدم توانایی ایشان در اجرای این جشنواره بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از دیگر دلایل انتشار استعفای دبیر جشنواره تئاتر استان و عضو هیأت رئیسه انجمن تئاتر استان را در فضای مجازی تخریب و تضعیف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد عنوان و خاطرنشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان خدمات بسیاری در حوزه فرهنگ انجام داده است و جزء سه اداره موفق کشور معرفی شده و انتشار این مطالب در فضای مجازی با هدف تخریب این اداره است.

کارگران اضافه کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در 27 حوزه هنری فعالیت می‌کند و ضعف و کمبود در یک حوزه را نمی‌توان به کل فعالیت‌های یک اداره نسبت داد و این مسئله دال بر بی‌کفایتی و ضعف آن اداره نیست.

وی با اشاره به اینکه استعفا طبق قانون باید از طریق رسمی اعلام شود، گفت: اگر انتشار این استعفا در فضای مجازی بدون غرض بود، باید این استعفا از طریق مراجعه و بیان مشکلات به بنده و در صورت برطرف نشدن مشکلات، به‌صورت رسمی اعلام می‌شد و این اقدامات به دور از اخلاق حرفه‌ای است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: این اقدامات در فضای مجازی بدون اطلاع مدیرکل نشان‌دهنده قصد و غرض در تخریب و زیر‌سوأل بردن خدمات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار