تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول روابط عمومی اورژانس 115 استان چهارمحال و بختیاری گفت: 7 ساعت تلاش اورژانس 115برای نجات مادر باردار بازفتی موفقیت‌آمیز بود.
کد خبر: ۴۵۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 04 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- محسن ابراهیمی اظهار کرد: طی تماس تلفنی بهورز منطقه دره شور در ساعت 17 روز گذشته با مرکز پیام اورژانس115مبنی بر اینکه درد زایمان خانم باردار 37 ساله واقع در منطقه دره شور زردکوه بختیاری بازفت شهرستان کوهرنگ شروع شده و نیاز به اقدامات درمانی دارد.

وی افزود: پس از اطلاع اورژانس 115 سریعاً یک دستگاه آمبولانس به همراه دو کارشناس فوریت‌های پزشکی آقایان (سید وحید صالحی و رضا خلیلیان) به محل اعزام شدند.

ابراهیمی گفت: با توجه به عشایری بودن منطقه کارشناسان فوریت‌های پزشکی قسمتی از راه را با آمبولانس و بقیه راه را به علت سخت گذر بودن حدود 2 ساعت پیاده روی می‌کنند تا به بیمار می رسند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس 115 پس از رسیدن بر بالین بیمار درد زایمان بیمار تشدید می‌شود و مادر باردار 37 ساله به کمک نیروهای اورژانس 115نوزاد پسر خود را بدنیا می‌آورد و اقدامات درمانی برای بیمار و اقدامات حمایتی برای نوزاد انجام شده و خانواده بیمار رضایت به انتقال بیمار به بیمارستان نمی‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار