تابناک چهارمحال وبختیاری- اعضای کتابخانه سیار روستایی و بخش پاسخگویی کانون با مدیر کل آفرینش‌های ادبی و شاعر محبوب کودکان در تومانک دیدار کردند.
کد خبر: ۴۵۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 04 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- در دومین روز از نشست کارشناسان ادبی منطقه 3 کشور در استان چهارمحال و بختیاری حسین علیجانی مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه مریم اسلامی شاعر محبوب کودک و نوجوان با اعضای کتابخانه سیار روستایی تومانک دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه حسین علیجانی در خصوص انتظارات کودکان و نوجوانان روستایی از کانون سوالاتی را مطرح کردند و با دیدگاه‌ها و در خواست‌های این قشر در حوزه فرهنگ و هنر آشنا شدند.

مریم اسلامی شاعر نام آشنای کشور در عرصه ادبیات کودک و نوجوان هم در این دیدار با معرفی کتاب‌های خود به اعضای کتابخانه روستایی تومانک چند شعر از کتاب دامادی آقا کلاغه خواندند و در خصوص نحوه گفتن شعر و انتخاب موضوع برای نوشتن صحبت کردند.

اهدای هدیه فرهنگی از طرف مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر بخش‌های این دیدار صمیمانه بود.

گفتنی است، نشست تخصصی کارشناسان ادبی استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، خوزستان و کهگلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاریطی 2 روز و در روزهای 11 و 12 تیرماه در شهرکرد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار