معاون استاندار:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تغییری در مرز جغرافیای این استان صورت نگرفته است، گفت: مرزهای این استان هویت ماست و به هیچ عنوان از هویت خود نمی گذریم.
کد خبر: ۴۵۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 04 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- جعفر مردانی گرمدره در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با توجه به شایعه انتزاع بخشی از این استان و الحاق به اصفهان افزود: اجازه این کار به کسی داده نخواهد شد، زیرا مرزهای جغرافیای هر استان مشخص است.
وی افزود: براساس پیگیری های صورت گرفته، نقشه موجود در سایت وزارت کشور مربوط به قبل از الحاق انتزاع سال 1372 بوده و به طور سهوی بار گذاری شده است.
مردانی گرمدره تصریح کرد: این موضوع به صورت فوری در نامه ای به وزارت کشور ارسال شده تا نقشه براساس آخرین مصوبات هیات وزیران اصلاح و به روز رسانی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مردم چهارمحال و بختیاری مطمئن باشند بدون مصوبه هیات وزیران هیچگونه تغییراتی نمی تواند در نقشه استان اعمال شود.
وی از رسانه های استان خواست، از نشر مطالبی که وجاهت قانونی ندارد، خودداری کنند تا ناخودآگاه باعث بروز اختلافات نشود.
شایعاتی مبنی بر انتزاع بخشی از خاک چهارمحال و بختیاری و الحاق آن به استان اصفهان طی روزهای اخیر در فضای مجازی بازنشر شده که این مساله نگرانی هایی را در بین مردم این استان به وجود آورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار