تابناک شهرکرد-معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 28ورزشکار این استان به عضویت تیم های ملی در رشته های مختلف در آمدند.
کد خبر: ۴۵۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 05 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- توزج نظیمی افزود: از این تعداد 19نفر ورزشکار مرد و 9 نفر ورزشکار زن استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شدند.
وی افزود:مردان ورزشکار در رشته های بسکتبال، دوومیدانی، ووشو ، دوچرخه سواری، تیراندازی با کمان، کشتی ، قایقرانی، سه گانه ، وزنه برداری و ورزش ناشنوایان به عضویت تیم ملی درآمدند.
نظیمی یادآور شد: زنان ورزشکاران استان نیز در رشته های فوتبال، ووشو، والیبال نشسته ، کاراته و جودو موفق به پوشیدن پیراهن تیم های ملی شدند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این ورزشکاران در رده های بین المللی، آسیایی و جهانی نیز موفق به کسب مدال یا حضور در جدول رده بندی ورزشکاران برتر قرار گرفته اند.
وی گفت: اکنون تعدادی از این ورزشکاران یا در اردوی تیم ملی هستند یا با تیم های ملی به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام شده اند.
نظیفی یادآور شد: علاوه بر ورزشکاران ، تعدادی از مربیان چهارمحال و بختیاری در رشته های مختلف به عنوان مربی یا سرپرست در تیم های ملی حضور دارند.
وی گفت: ورزشکاران این استان در سال 96 موفقیت هایی در سطح ملی بدست آوردند که در آخرین این موفقیت ها تیم قایقرانان چهارمحال و بختیاری قهرمان کشور شد.
به گفته وی، در پایان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری با 1 مدال طلا و 1 مدال نقره عنوان قهرمانی را بدست آورد.
اکنون چهارمحال و بختیاری در رشته دوومیدانی ماده پرتاب دیسک یا قایقرانی اسلالوم به عنوان یکی از قطب های قهرمانی پروری کشور محسوب می شود.
بیش از 40هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار