تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر فرودگاه شهرکرد از جابه جایی 12هزار و 686 مسافر از این فرودگاه در سه ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۴۵۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 05 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سروش سلیمی شهرکی اظهار کرد: سال گذشته در همین مدت 2 هزار و 954 مسافر از فرودگاه شهرکرد جابه جا شده بودند.
وی تعداد پروازهای انجام شده در سال جاری از فرودگاه شهرکرد را 146 پرواز ورودی و خروجی اعلام کرد و گفت: تعداد پروازهای فصل بهار پارسال 52 پرواز ثبت شده است.
مدیر فرودگاه شهرکرد تصریح کرد: طبق برآوردهای انجام شده در سه ماه نخست امسال 73 هزار و 784 کیلوگرم بار از این فرودگاه به مقصدهای هدف ارسال شده که میزان بار جابه جا شده در مدت مشابه سال گذشته 17هزار و 911 کیلوگرم بوده است.
سلیمی شهرکی از تجهیز فرودگاه شهرکرد به امکانات روز بین المللی و استانداردهای ملی در دولت تدبیر و امید خبر داد و تاکید کرد: این فرودگاه آماده خدمات رسانی به تمامی شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز می باشد.
2 پرواز در مسیر شهرکرد - مشهد و بلعکس در روزهای سه شنبه و جمعه و 2 پرواز نیز از شهرکرد به تهران در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار