مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جریان‌سازی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم است که نمود آن در اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۴۵۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 06 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عباس عباسی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در رابطه با گفتمان دفاع مقدس کوتاه آمده‌ایم و در معرفی ارزش‌ها به جامعه آنگونه که باید عمل نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مربوط به همه جامعه است و دولتی‌سازی یا محصور کردن آن به یک ارگان خاص آسیب است، افزود: جریان‌سازی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم است که نمود آن در اردوهای راهیان نور است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بعد از چندین سال که از جنگ تحمیلی می‌گذرد هنوز هیچ اطلاعاتی از نقش تاریخی استان در جنگ تحمیلی نداریم، تاکید کرد: نقش و حضور استان در هشت سال دفاع مقدس بسیار موثر و بی‌بدیل بوده است لذا باید تلاش کنیم تا مستندات مربوط به این حضور را جمع‌بندی کنیم.

عباسی با تاکید بر اینکه سهم هر استان چاپ 30 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس است که باید چاپ و توزیع شود، اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید وارد بطن و متن جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس استفاده از بازی‌های رایانه‌ای است، بازی‌های که هم‌اکنون در سطح جامعه هستند مصادیق ضد اخلاقی و بعضا سیاسی زیادی دارند، با برنامه‌ریزی‌های درست می‌توان از این ظرفیت استفاده نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار