مسئول جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان با حفظ حجاب باید عفت و پاکدامنی را در جامعه رواج دهند و نگذارند جامعه به دست نااهلان بیوفتند.
کد خبر: ۴۵۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 13 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرزانه احمدپور در حاشیه افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: تمام آن‌چه که ما به خاطر آن حجاب داریم به خاطر چادر حضرت زهرا و خون‌بهای شهیدان است و باید مراقب باشیم که شرمنده خون شهیدان نباشیم زیرا این چادر بهای خون هزاران شهید است.

وی با تأکید بر اینکه شهدا اجازه ندادند، خاک ایران به دست نااهلان بیوفتند، عنوان کرد: بانوان با حفظ حجاب باید عفت و پاکدامنی را در جامعه رواج دهند و نگذارند جامعه به دست نااهلان بیوفتند.

مسئول جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب شاید تأثیر کوتاه مدتی در جامعه داشته باشد ولی ممکن است عده‌ای از افراد جامعه را که در خواب خرگوشی هستند را بیدار کند.

احمدپور در پایان با ابراز امیدواری از تأثیرگذاری این قبیل برنامه‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، گفت: امیدواریم این حرکت‌ها بتواند غیرت خاموش‌شده مردان و زنان را در جامعه بیدار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار