فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرکرد گفت: به مناسبت ماه محرم نمایشگاه عرضه اقلام مورد نیاز برای استفاده هیئات مذهبی در شهرکرد برپا می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 30 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملک‌پور با بیان اینکه بسیاری از مردم و مسئولان هیئات مذهبی اقلام مورد نیاز خود را از سایر استان‌ها تأمین می‌کردند اظهار کرد: به مناسبت ماه محرم و به منظور تأمین اقلام فرهنگی و غیر فرهنگی هیئات مذهبی نمایشگاهی در مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با اینکه این نمایشگاه از اواخر شهریورماه تا اواسط مهرماه برگزار می‌شود ادامه داد: مکان برپایی نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بهتر است که در داخل شهر باشد تا امکان دسترسی آسان برای همه وجود داشته باشد.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: اقلامی نظیر پارچه مشکی، پرچم، ظروف یکبار مصرف و مواد غذایی نذورات از جمله اقلامی است که در این نمایشگاه برای عموم عرضه می‌شود.

ملک‌پور گفت: شهرداری وظیفه تبلیغات و فضاسازی شهری را در این مورد انجام می‌دهد و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت وظیفه انتشار فراخوان جهت شرکت اصناف و تولیدکنندگان را بر عهده می‌گیرد.

فرماندار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: در ایام ماه محرم برای عرضه نان مورد نیاز هیئات مذهبی با همکاری کمیته نان و آرد شهرکرد باید نانوایی‌های کشیک مشخص شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار