تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت‌های مردمی در استان، خاطرنشان کرد: سال گذشته تعهد استان در حوزه مشارکت‌های مردمی 24 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که بیش از 31 میلیارد تومان محقق شده است.
کد خبر: ۴۷۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 01 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملک‌پور در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان، با اشاره به اینکه میزان زکات جمع‌آوری شده در سال گذشته 450 میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: در سال جاری میزان زکات جمع آوری شده یک میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته زکات فطریه در استان 200 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه تمام زکات فطریه جمع‌آوری شده در کمتر از 48 سطح میان نیازمندان توزیع شد، افزود: تبلیغات خوبی در حوزه زکات فطریه انجام شد که مردم در این حوزه مشارکت مطلوبی داشتند.

ملک‌پور گفت: چهارمحال و بختیاری در حوزه توانمندسازی جزء استان‌هایی است که 100 درصد منابع بانکی و امدادی را جذب و سال گذشته دو هزار شغل خرد و پایدار در استان ایجاد کرده است .

وی با اشاره به مشارکت‌های مردمی در استان، خاطرنشان کرد: سال گذشته تعهد استان در حوزه مشارکت‌های مردمی 24 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که بیش از 31 میلیارد تومان محقق شده است.

در ادامه این دیدار، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان، با اشاره به اینکه هیچ عرصه‌ای پر زحمت‌تر و ارزشمندتر از خدمت به محرومان نیست، اظهار کرد: ایجاد مسکن و اشتغال مطالبه مهم افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان است .

اردشیر نوریان افزود: چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های محروم کشور است که فقر و ناتوانی در اکثر خانواده‌های آن دیده می‌شود .

وی گفت: بایستی تمامی نقاط کشور مورد توجه مسئولان قرار گیرد که این استان به دلیل وجود مشکلات و گستردگی فقر و حجم زیاد مطالبات، نیازمند توجه ویژه‌ای است .

نوریان با اشاره به کمبود اعتبارات و بودجه در کشور، تصریح کرد: باید با رعایت عدالت، مناطقی که نیازمندی بیشتری دارند، تخصیص اعتبارات در اولویت قرار گیرد .

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در خصوص مسکن محرومان، در استان انجام شده که لازم است کار و تلاش جدی‌تر در این زمینه انجام شود .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار