تابناک چهارمحال وبختیاری- بانوی پرتابگر چهارمحال و بختیاری نشان طلای مسابقات دوومیدانی لیگ امید کشور را بر گردن آویخت.
کد خبر: ۴۷۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 02 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مسابقات دوومیدانی لیگ امید کشور در بخش بانوان در تهران برگزار شد و صبا عظیمی بانوی نوجوان استان توانست در پرتاب نیزه به مقام قهرمانی کشور دست یابد.
عظیمی در رقابت با منتخبین دوومیدانی سراسر کشور با رکورد 28 متر و 81 سانتی‌متر در پرتاب نیزه، نشان طلا را از آن خود کرد تا مجموعه نشان‌هایش در مسابقات دوومیدانی کشور را همچنان طلایی نگه دارد.
دختر طلایی دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گرچه اواخر سال گذشته توانست با پرتاب32 متر و 70 سانتی‌متر در مسابقات برترین‌های دوومیدانی نوجوانان کشور در تهران، بهترین رکورد پرتاب بانوان کشور در رده سنی نوجوانان را به نام خود ثبت کند اما در مسابقات امروز از تکرار رکوردش بازماند و به کسب نشان طلا بسنده کرد.
صدیقه صالحی، دیگر بانوی ورزشکار استان هم امروز در مسابقات دوومیدانی لیگ امید به رقابت پرداخت و در پرتاب نیزه با رکورد 26 متر و 56 سانتی‌متر در جایگاه چهارم ایستاد.
رقابت‌های ماده 3هزار متر با مانع لیگ امید کشور هم با حضور یک بانوی دوومیدانی‌کار از استان برگزار شد و کیانا افیونی نماینده استانمان در این مسابقات به جایگاه هفتم رسید.
مسابقات دوومیدانی لیگ امید کشور امروز ( چهارشنبه) در بخش آقایان دنبال می‌شود و تیم چهارمحال و بختیاری با ترکیب علی مقصودی، مهدی جعفری، سروش مرادی و هادی مرادی در این مسابقات حضور می‌یابد.
دانیال صفی پرتابگر استان هم که قرار بود همراه با تیم چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ امید شرکت کند به علت آسیب‌دیدگی نتوانست در ترکیب تیم اعزامی قرار گیرد.
گفتنی است، مرحله نخست مسابقات دوومیدانی لیگ امید کشور در بخش بانوان با شرکت 70 ورزشکار دعوت شده، صبح امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار