تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کوهرنگ با اشاره به اینکه گردشگری از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان است، تصریح کرد: این نهاد علمی و دقیق عمل می‌کند و در ایجاد تولید و اشتغال نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۴۷۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 02 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمانپور اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بعضی از زمینه‌های مورد نیاز استان ورود کرده است و منشأ تحولات چشمگیری شده است.
وی افزود: جهاد دانشگاهی که خود از رویش‌های انقلاب اسلامی است و خدمات شایسته‌ای در حوزه متفاوت داشته است، باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در این نهاد وجود دارد در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی بهره برد.
زمانپور گفت: جهاد دانشگاهی استان می‌تواند در تبدیل کشاورزی و دامداری سنتی به مدرن و آموزش‌های مرتبط با آن در شهرستان‌های استان موثر واقع شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کوهرنگ دارای پتانسیل مناسبی در گردشگری است که فعالیت جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد تلاشگر موجب رونق آن است، خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ صرفه‌جویی در آب و جذب سرمایه‌گذار از دیگر ظرفیت‌های این نهاد در استان است.
فرماندار کوهرنگ بیان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است و در برخی از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نو همچون پژوهشگاه‌های معتبری مثل رویان و اقدامات آن در درمان ناباروری عملکردی بی نظیر داشته است.
وی تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اعلام آمادگی کامل برای همکاری با جهاد دانشگاهی در عرصه‌های گوناگون را دارند.
زمانپور در پایان از مسئولان جهاد دانشگاهی استان خواست نسبت به تأسیس این نهاد در شهرستان کوهرنگ اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار