فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از ظرفيت‌های مردمی يكی از راه‌های موثر در مبارزه با سرقت است.
کد خبر: ۴۷۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 02 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده با اشاره به اينكه همه افراد جامعه در برقراری امنيت و آرامش سهم دارند گفت: نيروی انتظامی برای مقابله با سرقت بسيار جدی است.
وی رويکرد پليس را استفاده از تمامی ظرفيت‌ها در جهت مردمی نمودن امنيت برشمرد و خاطر نشان كرد: خوشبختانه با تعامل، همدلی و همزبانی مردم با پليس امنيت مطلوبی در استان حاكم است.
سردار غلامزاده هدف پليس جامعه را رضايت مردم دانست و گفت: با عملكرد موثر و مثبت پليس، ضريب امنيتی نيز در جامعه افزايش يافته و زمينه برای حفظ سرمايه‌های اجتماعی فراهم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سرمايه اجتماعی زير بنای اصل هر جامعه برای رشد و توسعه است، تصریح کرد: به هر ميزان بتوانيم سرمايه‌های اجتماعی را در مأموريت‌های خود بيشتر مشاركت دهيم به همان ميزان نيز می‌توانيم در راه رشد و توسعه گام برداشته و از مواهب آن بهره‌مند شد.
فرمانده انتظامی استان خدمت به مردم براي رضای خداوند و برقراری امنيت را عبادت برشمرد و افزود: برقراری آرامش و ارتقاء احساس امنيت مهمترين خواسته شهروندان از پليس است، پس بايستی با برخوردي مناسب با مردم در جهت ايجاد نظم و امنيت قدم برداشت.
سردار غلامزاده يكی از اولويت‌های پليس در سال جاری را مقابله با سرقت دانست و خاطرنشان كرد: بدون ترديد مشاركت مردم و رعايت اصول پيشگيرانه از سوی آنان در كاهش وقوع سرقت و ارتقای سطح امنيت غيرقابل انكار است.
سردار غلامزاده گفت: اقتدار و قاطعيت برخورد با ترحم، سلامت درون، حضور به هنگام و سريع، عطوفت ، كمك به مردم و قانون گرايی از جمله عواملي است که می‌تواند يك تصوير درست بنابه تعبير فرمانده معزز کل قوا از "يار مهربان و مقتدر" در ذهن مردم ايجاد کند که هرجا مردم نياز به کمک و ياری داشته باشند، فروگذار نباشد.
وی اظهار کرد: پليس ضامن و پناهگاه مردم در سختی‌هاست.
فرمانده انتظامی استان در پايان با بيان اينکه مأموريت و خدمات‌رساني هيچ گاه تعطيل‌ نخواهد شد، خاطرنشان کرد: پليس با تمام وجود در خدمت صادقانه به مردم تلاش می‌كند و اين تلاش وکوشش را براي خود افتخاری عظيم می‌داند لذا بايد تلاش کرد به هر نحوی و تا آنجايی که مقدورات جوابگو است در اين مسير گام برداشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار