مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد اشتغال نیازمند کار و تلاش جمعی و جهادی است، گفت: مسئله اشتغال یکی از دغدغه‌های امروز جامعه است.
کد خبر: ۴۷۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 03 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سید عباس جزایری در جلسه شورای اداری، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه پیشبرد اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اولویت‌های ما است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت استان جهت برنامه‌ریزی در راستای توسعه اشتغال پایدار، تمامی شهرستان‌ها باید به سوی تولید و ایجاد اشتغال گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال از سوی مقام معظم‌رهبری، گفت: نامگذاری سال به این نام خط مشی و مسؤولیت مهمی را برای مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان کارگزاران نظام و دولت برای تحقق این شعار ایجاد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با تلاش جمعی مسؤولان این اداره‌کل توانسته‌ایم به جایگاه خوبی در کشور دست پیدا کنیم و این اداره‌کل همواره فعالیت‌های خود را در راستای رضایت خداوند و مردم قرار داده است.

جزایری در پایان با بیان اینکه ایجاد اشتغال نیازمند کار و تلاش جمعی و جهادی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسئله اشتغال یکی از دغدغه‌های امروز جامعه است، می‌توان در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی، دامپروری که دارای ظرفیت بالایی است در راستای ایجاد اشتغال در این حوزه‌ها گام برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار