نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نظام اسلامی سراسر خیر با رها شدن از دست طاغوت، به پشتوانه مردم و با ایجاد استقلال زمینه مناسبی را برای رشد افراد نیک‌اندیش ایجاد کرد.
کد خبر: ۴۷۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 05 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد علی نکونام در مراسم اهدای جهیزیه به نو‌عروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران بالاترین خیر در جهان است که با مدیریت امام خمینی (ره) و به پشتیبانی ملت و مردم شکل گرفت.

وی گفت: این نظام سراسر خیر با رها شدن از دست طاغوت، کفر و استکبار و به پشتوانه مردم و با ایجاد استقلال زمینه مناسبی را برای رشد افراد نیک‌اندیش ایجاد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وظیفه دولتمردان و نهاد‌های دولتی است که محرومیت و فقر را از کشور ریشه‌کن کنند ولی باتوجه به کمبود اعتبارات و بودجه نیازمند یاری خیرین مردمی هستند.

نکونام اضافه کرد: این بنیاد‌های خیریه هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران را محکم می‌کنند تا دشمن بفهمد این نظام در همه زمینه‌ها مستقل و پیشرو است.

وی افزود: زوج‌هایی که در ابتدای تشکیل خانواده هستند باید با شناخت و بررسی دقیق فردی مناسب را انتخاب کنند و در طی زندگی زناشویی با بهره‌گیری از مکتب قرآن و اهل بیت فرزندان صالح را پرورش دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عملکرد بنیاد وفاق سبز علوی در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این بنیاد با حضور افراد صالح، دیندار و متعهد به حل مشکلات اقتصادی و رفع محرومیت در کشور کمک ارزنده‌ای می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار