تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دانشجویی دانشگاه شهرکرد گفت: جهاد دانشگاهی مسئله محور عمل می‌کند و در راستای رفع نیازهای کشور با نوآوری و مجاهدت قدم‌های بزرگی برداشته است.
کد خبر: ۴۷۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 07 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- کامران صفری اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه گسترش فرهنگ ایرانی و ارزش‌های دینی فعالیت‌های گسترده و مطلوبی دارد.
وی افزود: این نهاد به توسعه و پیشرفت کشور کمک فراوانی کرده است و همواره پاسخگو و مسئولیت پذیر به ایفای نقش پرداخته است.
وی بیان کرد: این نهاد در حوزه‌های گوناگون آموزشی، پژوهشی، علمی و فرهنگی رسالت خویش را با بکارگیری نیروی خلاق و روحیه جهادی به‌درستی انجام داده است.
صفری تاکید کرد: پژوهشگاه رویان یکی از اقدامات جهاد دانشگاهی است که افتخار بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.
وی برگزاری مناظره های دانشجویی که مهم‌ترین اقدام فرهنگی و باعث تقویت فضای تفکر و آزاد اندیشی است را از برنامه‌های شاخص جهاد دانشگاهی استان عنوان کرد و گفت: جامعه با برخی چالش‌های فرهنگی روبرو است و جهاد علمی و خود باوری موجود در این نهاد انقلابی می‌تواند الگوی مناسبی در این خصوص باشد.
مدیرکل دانشجویی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با ارائه آموزش‌های کوتاه مدت، مهارت کاربردی لازم برای اشتغال را به افراد می‌آموزد، اظهار کرد: توجه به قشر جوان و اعتماد به توان علمی آنان به تحقق اقتصاد دانش‌ بنیان کمک بیشتری خواهد کرد.
صفری در ادامه تصریح کرد: این نهاد در ارتباط علم با جامعه نقش موثری دارد و امید که با انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در بخش‌های گوناگون و با اجرایی کردن آنان، به مردم خدمت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار