رئیس دانشگاه شهرکرد خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه سال 93 در دانشگاه شهرکرد به ازای هر عضو هیئت علمی 1.2 مقاله تولید شده است، گفت: در سال جاری به ازای هر عضو هیئت علمی در دانشگاه، تولید مقاله به 3.7 رسیده و سرانه مقالات تولید شده بیش از سه برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۷۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 08 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- شایان شامحمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از افتخارات دانشگاه شهرکرد مشارکت آن در زمینه تولید علم در جهان است.
وی با اشاره به اینکه این دانشگاه از نظر کیفیت جزء 18 دانشگاه برتر کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: با وجود اختلاف زیاد در زمینه تولید مقالات با میانگین کشوری، خوشبختانه کیفیت مقالات تولیدی در این دانشگاه بسیار بالا است.
شامحمدی با اشاره به اینکه طبق استانداردهای جهانی یک دانشگاه خوب و استاندارد باید به ازای هر 18 دانشجو یک عضو هیئت علمی داشته باشد، گفت: در حال حاضر این دانشگاه دارای 322 عضو هیئت علمی است که به ازای هر 19 دانشجو یک عضو هیئت علمی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه شهرکرد از نظر نسبت عضو هیئت علمی به دانشجو به سطح استاندارد رسیده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه علاوه بر این، کیفیت اساتید دانشگاه نیز ارتقاء یافته و بیش از 40 درصد اعضاء هیئت عمی دانشگاه استاد تمام یا دانشیار هستند که نشان می‌دهد وضعیت کیفی اساتید این دانشگاه مطلوب بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار