تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از فعال شدن 20 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری با مجوز آموزش و پرورش استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 08 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- جهانبخش علیزاده افزود: در هر منطقه آموزش و پرورش حداقل یک پایگاه انتخاب رشته و در مرکز استان نیز 4 پایگاه انتخاب رشته فعال است.
به گفته وی، هزینه انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته در این مراکز به صورت دولتی محاسبه می شود که در مرکز استان هزینه مشاوره و انتخاب رشته 500 هزار ریال و در هر شهرستان و منطقه براساس مصوبه در هر شهرستان محاسبه می شود.
وی با توصیه به خانواده‌ های که برای انتخاب رشته دقت کافی را داشته باشند، افزود: در ایام انتخاب رشته دانشگاهی، موسسات و آموزشگاه‌ هایی نیز فعال می شوند که بدون آگاهی لازم اقدام به مشاوره می‌کنند و با تبلیغات وسیع خانواده ‌ها را جذب می کنند.
وی گفت: این پایگاه ها تا زمان انتخاب رشته در استان فعال است.
کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با شرکت 17 هزار و 185 داوطلب در چهارمحال و بختیاری روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه جاری در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی در 33 حوزه اصلی و فرعی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار