مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش تجلیل از فعالان صنعت چاپ در استان در شهریورماه سال‌جاری هم‌زمان با روز صنعت چاپ خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 12 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران دهکردی از برگزاری همایش تجلیل از فعالان صنعت چاپ در استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در شهریور ماه همزمان با روز صنعت چاپ در تالار غدیر شهرکرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از این فعالان صنعت چاپ چهارمحال و بختیاری در قالب برنامه‌های دیگر و در کنار اصنافی چون نویسندگان در مراسم تجلیل از فعالان چاپ و نشر مورد تقدیر قرار می‌گرفتند، اما امسال اولین سالی است که به صورت ویژه و تخصصی به این موضوع پرداخته شده و آن‌ها در همایشی ویژه تجلیل می‌شوند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از تجلیل از پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ استان کرمانشاه در این همایش خبر داد و گفت: این همایش با حضور مسئولان، فعالان و علاقه‌مندان به چاپ، ناشران، کانون‌های تبلیغاتی و طراحان برگزار می‌شود.

کارگران افزود: همچنین در این همایش از چاپخانه‌دار نمونه، کارگر نمونه صنعت چاپ استان، کارآفرین برتر حوزه چاپ استان و چاپخانه دیجیتال فعال چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این همایش شنبه ١١ شهریور ماه و مکان آن تالار غدیرشهرکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: این همایش به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، اتحادیه صنف چاپخانه‌داران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار