تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای 3 روز آینده احتمال بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمال و شمال غربی در استان وجود دارد.
کد خبر: ۴۷۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 12 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: برای سه روز آینده در چهارمحال و بختیاری احتمال بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمال و شمال غربی وجود دارد و شدت این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته افزایش می‌یابد.
وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی برای سه روز آینده بیانگر آسمانی صاف تا کمی‌ابری، در پاره‌ای نقاط غبار رقیق صبحگاهی و در بعد‌از‌ظهر همراه با افزایش ابر و گاهی با وزش نسبتاٌ شدید باد است.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد با 9 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان در کشور بود ادامه داد: حداکثر دمای شهرکرد در 24 ساعت گذشته 31 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در لردگان 37 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.
قطره با اشاره به اینکه حداقل دمای شهرکرد در روز‌های آینده بین 7 یا 8 درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود اضافه کرد: در سه روز آینده روند تغییرات دمایی در استان تغییر محسوسی نخواهد داشت و در روز‌های پایانی هفته احتمال کاهش دما وجود دارد.
وی افزود: درحال حاضر وضعیت کیفیت هوای استان، سالم است و در روز‌های آینده وجود غبار رقیق در برخی نقاط منطقه پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار