فرمانده انتظامی استان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی استان از افزايش 77 درصدی كشفيات مواد مخدر و كشف بيش از 92 كيلوگرم ترياك و دستگيری هشت سوداگر مرگ توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 12 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام اين خبر گفت: به دنبال كسب خبری مبنی بر خريد مواد مخدر از استان‌های مركزی و فروش آن در استان چهارمحال و بختياری توسط چهار سوداگر مرگ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های سامان و لردگان قرار گرفت.
اين مقام ارشد انتظامی افزود: پس از بررسی و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد اين سوداگران قصد انتقال و توزيع مقاديری مواد مخدر را به شهركرد با چهار خودرو سواری داشتند.
وی با اشاره به توقیف خودروهای مذکور گفت: مأموران انتظامی در بازرسی دقيق از اين خودروها بيش از 92 كيلوگرم ترياك، كه به طرز بسيار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و در مجموع هشت متهم دستگیرشدند.
فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياری از افزايش 77 درصدی كشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون بيش از يك تن و 270 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف، 19 دستگاه خودرو توقيف و 14 باند شناسايی و متلاشی شده است.
وی خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد کشف شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار