تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن روستایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون 43 هزار مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده است، گفت: حدود 45 درصد از واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده‌اند و حدود 20 هزار واحد روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.
کد خبر: ۴۷۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 12 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 797 واحد روستایی در استان مقاوم‌سازی شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 43 هزار مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده است، افزود: حدود 45 درصد از واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده‌اند و حدود 20 هزار واحد روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

رئیسی با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار سهمیه در خصوص مقاوم‌سازی مسکن روستایی به استان ابلاغ شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال چهار هزار واحد روستایی مقاوم‌سازی شود.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات ویژه‌ای به منظور بهسازی مسکن روستایی در اختیار متقاضیانی که واحدهای آن‌ها بر اثر حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله و ... تخریب شده است، پرداخت می‌شود.

رئیسی گفت: از ابتدای اجرای صدور اسناد مالکیت تاکنون 62 هزار و 254 فقره سند مالکیت روستایی و پنج هزار و 530 فقره سند شهری صادر شده است.

وی تعهد سال جاری در خصوص صدور اسناد مالکیت روستایی را یک هزار و 900 فقره و صدور اسناد مالکیت شهری را یک هزار و 800 فقره عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار