مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: واردات بی‌سابقه دولت باعث مشکلات اجتماعی و اقتصادی فراوان و همچنین بی‌اعتمادی به نظام می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 13 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- محمود اسماعیل‌پور با توصیه به ساده‌زیستی مسئولان، اظهار کرد: امام علی(ع ) باید به عنوان بزرگترین الگوی سبک زندگی معیشتی و اسلامی برای ما قرار بگیرند؛ ایشان از لحاظ ساده‌زیستی در درجه بالایی بودند که مسئولان با الگوگیری از ایشان می‌توانند به زندگی ساده و با آرامش دست یابند.

وی در ادامه ضمن اشاره به تاثیر مشکلات اقتصادی بر مسائل اجتماعی، بیان کرد: منشا بسیاری از مشکلات اجتماعی مانند طلاق و مسائل خانوادگی، ریشه اقتصادی دارد که زندگی مرفهانه برخی مسئولان به افزایش سطح توقع خانواده‌ها از زندگی مادی و چشم و هم چشمی مردم از آن‌‌ها دامن می‌زند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد در ادامه با انتقاد از واردات بی‌سابقه دولت یازدهم و فلج‌کردن چرخ تولید اشاره کرد و افزود: وارداتچی‌هایی که فقط به فکر سود و تشکیل زندگی تجمل‌گرایانه هستند به فکرکار‌گری که با رنج بسیار در کارخانه‌های داخلی به تولید ملی کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، نیست و موجب فاصله بین مردم و مسئولان و دل‌زدگی آن‌ها از نظام اسلامی خواهد شد.

وی در ادامه نسبت به کابینه پیشنهادی دولت به مجلس گفت: نقش نمایندگان استانی از یک مسئول که فقط به منافع استان فکرکند فراتر است و باید نمایندگان استان ما همچون دیگر نمایندگان به وزرایی رای اعتماد دهند که برای منافع ملی ارزش قائل بوده و نسبت به سرنوشت کشور با تمام وجودشان حساس باشند.

این فعال دانشجویی ملاک دیگر برای رای اعتماد نمایندگان مجلس به کابینه را شعارهای انتخاباتی عنوان کرد و افزود: جوان‌گرایی آینده‌سازی برای کشور و تکیه بر استعداد‌های فراموش شده است؛ که توجه به همین نکته و میدان دادن به جوانان در کنار استفاده از تجارب بزرگسالان آینده‌نگری برای کشور است و نمایندگان مردم در خانه ملت باید با دقت مضاعف و موشکافانه برای رای اعتماد به کابینه‌ی جوان و کارآمد تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار