تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد گفت: با شليك و تعقيب و گريز ماموران اين شهرستان يك سارق دستگير و يك دستگاه خودرو پرايد سرقتي كشف شد.
کد خبر: ۴۷۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 15 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ سيد روح‌الله موسوي اظهار کرد: ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شهرکرد در حين گشت‌زني در سطح شهر شهركرد به يك دستگاه خودروي پرايد در يكي از خيابان‌هاي اين شهر كه درب آن به صورت نيمه باز بوده مشكوك و كنترل و بررسي اين خودرو را در دستور کار قرار دادند .

وي افزود: با نزديك شدن ماموران به اين خودرو مشخص شد فردي در آن سوي كوچه مشغول دستكاري يك دستگاه خودرو پرايداست كه به محض مشاهده ماموران با خودروي پرايد ديگري كه به صورت درب نيمه باز بود اقدام به فرار كرد كه عوامل گشت كلانتري با استعلام پلاك خودرو به سرقتي بودن آن پي برده و به تعقيب آن پرداختند .

اين مقام انتظامي شهرستان شهرکرد خاطرنشان كرد: پس از اخذ دستور توقيف خودرو سرقتي از مقام قضایي و نظر به بي‌توجهي سارق به اخطارهاي مكرر و دستور ايست پليس، ماموران با رعايت قانون به كارگيري سلاح و پس از تعقيب طولاني لاستيك عقب خودرو را هدف قرار دادند .

موسوي ادامه داد: در نهايت با توقف خودرو اين سارق دستگير و در بازجویي‌هاي فني پليس ضمن اعتراف به سرقت‌هاي مكرر در استان‌هاي همجوار مشخص شد از سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار هستند.

وی در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضایي تاكيد كرد : برخورد قاطع و قانوني با سارقان و بر هم زنندگان امنيت و آرامش مردم همواره در دستور كار پليس قرار دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار