تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری دو پروژه خیری حوزه بهداشت درشهرستان کیار تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 15 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- ارسلان خالدی‌فر در بازدید مشاور وزیر و دبیر مناطق کمتر‌ توسعه‌یافته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مناطق محروم شهرستان کیار اظهار کرد: مجموعه آزمایشگاه مرکزی، مرکز دیالیز، مرکز مشاوره قبل از ازدواج و کلینیک دندانپزشکی شادروان جاسم خدابخشی با زیر‌بنای یک‌هزار و 500 متر مربع در سه طبقه از جمله پروژه‌های خیری شهرستان شلمزار است که تاکنون پیشرفت 60 درصدی داشته است.

وی افزود: مبلغ 200 میلیون تومان از اعتبارات این پروژه از آورده‌ی خیر و مابقی از محل اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر وزیر بهداشت به استان چهارمحال و بختیاری تأمین می‌گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مرکز مدیریت حوادث و اورژانس فوریت‌های پزشکی 115 شادروان جاسم خدابخشی شهرستان کیار از دیگر پروژه‌هایی است که تاکنون پیشرفت فیزیکی 50 درصدی داشته است.

خالدی‌فر اضافه کرد: 50 میلیون تومان از اعتبار مورد نیاز این پروژه نیز توسط خیّر و مابقی از محل اعتبارات دانشگاه تأمین شده است.

وی در پایان افزود: این دو پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار