نماینده مجلس خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پرواز تهران – شهرکرد – عسلویه، تهران – شهرکرد – کیش و تهران – شهرکرد – کویت برقرار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 16 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری با اشاره به دیدار با مدیرعامل سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: هدف این است که جاده‌های هوایی استان توسعه یابند.

وی افزود: افزایش تردد به استان موجب پیشرفت چهارمحال و بختیاری و توسعه خطوط هوایی، ریلی و زمینی خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برقراری پرواز از استان به عسلویه، اهواز، کیش، و کشورهای کویت و عراق خواسته مردم استان بوده است و در این دیدار در این خصوص بررسی‌های لازم صورت گرفت.

کاظمی باباحیدری با اشاره به حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم بروجن در این دیدار، تاکید کرد: مقررشد پرواز تهران – شهرکرد – عسلویه، تهران – شهرکرد – کیش و تهران – شهرکرد – کویت برقرار شود.

وی گفت: در آینده نیز پرواز شهرکرد – نجف برقرار و پروازهای شهرکرد - تهران و بالعکس و شهرکرد – مشهد و بالعکس نیز بیشتر شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه خرید هواپیماهای ATR برای کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: مقرر شده است سهمیه‌ای از این هواپیما برای استان در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار