تابناک چهارمحال وبختیاری- بخشدار مرکزی کوهرنگ از استقرار یک واحد بیمارستان صحرایی سیار در منطقه عشایرنشین این شهرستان طی هفته جاری و پذیرش روزانه حدود پنج هزار بیمار در این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 16 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد حسینی اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی با همت بسیج جامعه پزشکی چهارمحال وبختیاری از روز گذشته برای ویزیت بیماران به مدت سه روز دایر است.
وی تصریح کرد: 5 تیم تخصصی جراحی، داخلی، بیماری‌های عفونی، اطفال، زنان و زایمان و4 تیم عمومی دندانپزشکی، پزشک عمومی، داروخانه و اورژانس، تیم‌های مشاوره، سلامت روان، بهداشت و تغذیه و پرستار و کارشناس بهداشت در این بیمارستان به عشایر منطقه خدمت رسانی می ‌کنند.
بخشدارمرکزی کوهرنگ جمعیت ثابت این بخش را 19 هزار نفر اعلام کرد و گفت: با استقرار عشایر کوچرو در مناطق ییلاقی، جمعیت این منطقه به 40 هزار نفر می رسد.
شهرستان کوهرنگ در زمان کوچ بهاره عشایر هر سال میزبان حدود 20 هزار نفر از عشایر خوزستان است.
هم اکنون 51 خانه بهداشت، 9 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، 2 مرکز تسهیلات زایمانی و 4 پایگاه اورژانس بین جاده ‌ای در سطح شهرستان کوهرنگ فعال است.
روستای توریستی عشایرنشین دیمه در فاصله حدود 10 کیلومتری چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ و 100 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار