تابناک چهارمحال وبختیاری- با حمایت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری شرکت بهار تاراز بیتا موفق به تولید دستگاه خرمنکوب کششی مجهز به مخازن دانه و کاه شد.
کد خبر: ۴۷۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 16 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سجاد رستمی اظهار کرد: این دستگاه به صورت درحال حرکت کار می‌کند و علاوه بر دارا بودن کیفیت و سرعت بالا در عملکرد اجرایی، امکان عرضه به بازارهای داخلی و بین المللی را دارد.

مدیر عامل شرکت بهار تاراز بیتا افزود: این دستگاه توانایی خرمنکوبی حداقل یک تن محصول را در یک ساعت دارد، وزن خرمنکوب کششی مجهز به مخازن دانه و کاه شرکت بهار تاراز بیتا 1300 کیلوگرم است که با ارتفاع 3.5 متر و عرض دو متر از ویژگی‌های فیزیکی مطلوبی برخوردار است .

رسمتی مجهز بودن این خرمنکوب به مخازن دانه و کاه، قابلیت خرمنکوبی غلات و حبوبات به صورت در حال حرکت، عدم نیاز به جمع آوری بافه‌ها، قابلیت دپوی کل کاه زمین‌های وسیع در یک نقطه، قابلیت تخلیه دانه در تریلر انواع وانت، نیاز به کارگر کمتر و سرعت بیشتر نسبت به خرمنکوب‌های معمولی، عدم شکستگی دانه حبوبات در هنگام خرمنکوبی نیز از دیگر ویژگی‌ها و مزایای دستگاه یاد شده عنوان کرد .

وی خاطرنشان کرد: این خرمنکوب قابلیت کار با تراکتورهای چهارسیلندر با توان 60 اسب بخار و بیشتر را دارا است و می‌تواند خاک و ناخالصی‌های لوبیا را در زمان خرمنکوبی جدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار