معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج سازندگی و معاونت صنایع‌دستی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 17 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد رئیسی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بسیج سازندگی و معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: طی نشستی در راستای توانمندسازی، ضرورت ایجاد اشتغال پایدار، ترویج و توسعه صنایع‌دستی به‌ویژه صنایع‌ روستایی، حمایت از تولید داخلی، باتوجه به ظرفیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مطلوب بسیج‌سازندگی استان و تمایل و علاقه مسؤولان این ارگان به همکاری دوجانبه این تفاهم‌نامه منعقد شد.
وی اضافه کرد: مهم‌ترین اولویت در این تفاهم‌نامه توجه به مناطق محروم و روستایی استان جهت حفظ و توسعه صنایع‌دستی بومی و محلی، ماندگاری مردم در روستا، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار است.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال ‌و بختیاری خاطرنشان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شده‌است بسیج‌ سازندگی استان از منابع و امکاناتی که در اختیار دارد حمایت‌های لازم از بخش صنایع‌دستی را داشته‌ باشد.
همچنین در این نشست محمدعلی مرادی مسئول بسیج‌ سازندگی استان با اشاره به لزوم تحقق فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری مبنی ‌بر استفاده از نیروهای بانشاط و جوان برای سازندگی کشور و اهمیت توانمندسازی نیروی انسانی به‌عنوان یکی از عوامل موثر در توسعه و ضرورت اشتغال پایدار در سخنانی گفت: بسیج‌ سازندگی آمادگی همکاری در زمینه دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی را دارد و امیدواریم این تفاهم‌نامه بتواند ما را در جهت رسیدن به این اهداف یاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار