مسؤول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد از اعزام گروه جهادی شهید دیالمه در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان کوهرنگ خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 17 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- رضا کبیری از اعزام یک گروه جهادی در 10 روز آینده به روستای سرآقا سید از توابع شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: گروه جهادی شهید دیالمه به مدت هفت روز در شهرستان کوهرنگ حضور پیدا می‌کنند و در راستای محرومیت‌زدایی در این منطقه فعالیت‌های جهادی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی شهید مغنیه اکنون در شهرستان لردگان حضور دارد، افزود: حدود 50 نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه شهرکرد به مدت 10 روز در زمینه عمرانی و آموزشی در حال فعالیت هستند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته توسط دانشجویان این دانشگاه در مناطق محروم شهرستان لردگان، اضافه کرد: تکمیل ساخت خانه روستایی یک خانواده شهید، ترمیم مسجد و رنگ‌آمیزی دو مدرسه از اقدامات صورت گرفته در این منطقه است و همچنین در مباحث آموزشی اقداماتی از جمله آموزش احکام، قرآن و مباحث کمک درسی در حال انجام است.

کبیری اضافه کرد: گروهی از خواهران بسیجی جهادگر با انجام تحقیقات میدانی مشکلات مربوط به خانواده‌های محروم این منطقه را رصد کردند و در پایان اردوی جهادی این مشکلات را جهت برطرف شدن به مؤسسه امام رضا(ع) منتقل می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار