به گزارش تابناک شهرکرد- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: وجود ذرات گرد و غبار در آسمان استان و افزایش رطوبت هوا سبب افزایش دما در گرمترین ساعات روز شده است.
کد خبر: ۴۸۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 19 August 2017
تابناک چهارمحال وبختیاری- مهرداد قطره سامانی افزود: میزان ذرات گرد و غبار موجود در آسمان استان هرچند هوا را ناسالم نکرده اما با وزش باد در بعدازظهرها شاهد افزایش گرد و خاک در آسمان خواهیم بود.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش رطوبت هوا و وجود ذرات رقیق گرد و غبار در آسمان توصیه می شود تا افراد حساس نکات ایمنی را در این خصوص رعایت کنند.
قطره سامانی همچنین از وقوع رگبارهای خفیف در مناطق شمالی استان خبر داد و گفت: این بارش ها قابل توجه نیست اما مردم مناطق محلی و عشایر از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان دما در استان تغییر محسوسی نداشته است، افزود: در 24 ساعت گذشته دمای هوای شهرکرد در خنک ترین ساعت 10 درجه و در گرمترین ساعت 33 درجه سانتی گراد گزارش شده است.
چهارمحال و بختیاری در آستانه ورود به دهمین سال خشکسالی است و بر اساس اعلام مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران هواشناسی به عنوان هفتمین استان خشک کشور در سال زراعی جاری معرفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار