تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش گفت: نخستین مسابقات رزمی دانش آموزان دختر سراسر کشور دهه فجر امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 19 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهناز تسلیمی در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد افزود: این مسابقات در 2 رشته تکواندو و کاراته در مقطع متوسطه اول برگزار خواهد شد.
وی به افزایش تعداد رشته و همچنین گسترش مسابقات رزمی در مقاطع مختلف تحصیلی در سال های آینده اشاره کرد و پیش بینی کرد: در سال تحصیلی آینده رشته کاراته و تکواندو در قالب رشته های کانون قهرمانی برگزار شود.
قائم مقام سرپرست کل مسابقات ورزش دانش آموزی دختر با اشاره به اینکه کانون های برون مدرسه ای در 31 استان با قابلیت برگزاری مسابقات ملی برگزار می شود، افزود: در این کانون ها گسترش ورزش و همچنین پرورش استعدادهای دانش آموزان در رشته های ورزشی مورد توجه قرار می گیرد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور از روز چهارشنبه 25 مرادماه جاری در 2 رشته شنا و بازی های بومی محلی در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد آغاز و تا 28 مرداد ماه جاری ادامه دارد.
چهارمحال وبختیاری سال گذشته میزبان برگزاری مسابقات دوو میدانی و شنا دانش آموزان پسر و دختر سراسر کشور بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار