معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری: متقاضیانی که به دنبال تسهیلات مشاغل خانگی هستند معمولا افرادی ضعیفی بوده که نباید جهت اخذ وثائق از آن‌ها سخت‌گیری زیادی صورت گیرد، بنابراین بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات تسهیل‌گری کنند.
کد خبر: ۴۸۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 19 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک سلیمانی دشتکی در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طرح توسعه کسب و کار یا تکاپو که شامل خدمات فنی و مهندسی، مشاوره‌ای، پوشاک و دیگر عرصه‌های مربوطه است در 14 رسته در کارگروه اشتغال کشور تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه به جهت عدم اتلاف وقت دستگاه‌های اجرایی که با مشاغل خانگی در ارتباط هستند لازم است استعلامات در خصوص چک برگشتی یا وجود بدهی از سوی متقاضیان به بانک‌ها را بررسی کنند، افزود: با توجه به زمان سپری شده از سال 96 اجرای تنها 38 درصد از تعهدات ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی بسیار کم است لذا باید تلاش‌ها در این زمینه افزایش پیدا کند.

معاون توسعه منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متقاضیانی که به دنبال تسهیلات مشاغل خانگی هستند معمولا افرادی ضعیفی بوده که نباید جهت اخذ وثائق از آن‌ها سخت‌گیری زیادی صورت گیرد، ادامه داد: بنابراین بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات تسهیل‌گری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار