امام جمعه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه دشمن نقش مساجد را در بیمه کردن جوانان و نوجوان در مقابل هجمه های فرهنگی آنان بخوبی احساس کرده، از این رو در صدد ترویج فرهنگ غرب و سست کردن عقیده نسل جوان جامعه است.
کد خبر: ۴۸۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 21 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمدعلی نکونام همزمان با روز جهانی مسجد در همایش طرح پیوند جوانان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با مساجد اظهار کرد: دشمن با برنامه ریزی بر روی عقاید و باورهای دینی جوانان و با شبهه افکنی ها، در جهت تضعیف جایگاه مساجد و کم رنگ کردن حضور جوانان در این مکانهای مقدس برآمده است.
وی تصریح کرد: نقش و جایگاه مساجد در خنثی سازی توطئه های دشمنان در وهله کونی نمود پیدا کرده است، از این رو توجه به شاخصه های مساجد در مقابله با تهاجم فرهنگی بیش از پیش احساس می شود.
امام جمعه شهرکرد، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی نوجوانان و جذب آنان به مساجد را موثر دانست و تاکید کرد: هرچقدر اعتقادات جوانان مستحکم تر شود، تاثیرگذاری دشمنان به روش های مختلف بر روی آنها کاهش خواهد یافت.
طرح پیوند نوجوانان و جوانان با مساجد نخستین بار در گردهمایی یکروزه بیش از یکهزار نفر از نوجوانان 50 مسجد مناطق شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
30 مردادماه سال 1348 مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد، سال‌ها بعد و به همین مناسبت به پیشنهاد ایران و تصویب اعضای سازمان کنفرانس اسلامی در سی ‌امین نشست این سازمان، این روز به نام روز جهانی مسجد نامگذاری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار