تابناک چهارمحال وبختیاری- منتخب هفتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی در بخش ادبیات کودک به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.
کد خبر: ۴۸۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 21 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شاعر طنزپرداز مشهدی و منتخب هفتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی در بخش ادبیات کودکبه دیدار کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری می‌آید.

سعیده موسوی‌زاده شاعر بلند آوازه کشور در حوزه کودک و نوجوان 7 و 8 شهریور ماه 96 مهمان کودکان و نوجوانان استان در همایش ادبی دو پنجره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

سعیده موسوی‌زاده، شاعر کودک و نوجوان متولد مشهد در سال 1344 و دارای لیسانس فلسفه است. وی از سال 1363 سرودن شعر و از سال 1371 نوشتن قصه برای کودکان را به‌ صورت جدی آغاز کرد از جمله آثار موسوی‌زاده می‌توان به «نه جیک جیک نه قار قار»، «آن»، «عاشقم پس هستم»، «شعر باران»، «هی برف برف، هی برف» و مجموعه 6 جلدی «قصه‌های شاهنامه» اشاره کرد.

سعیده موسوی زاده صاحب بیش از 20 اثر ادبی در حوزه کودکان و نوجوانان و مدرس طنز در ادبیات کودک است که در هشتم شهریورماه نیز برای بیش از 50 مربی ادبی و فرهنگی استان کارگاه آموزشی با عنوان شیوه‌ها و شگردهای طنز‌نویسی برگزار خواهد کرد.

گفتنی است، همایش ادبی دو پنجره از سری برنامه‌های مدیریت آفرینش‌های ادبی است که هر سال با هدف فراهم نمودن فرصت دیدار پدید‌آورندگان آثار ادبی و مخاطبان کودک و نوجوان، ارتقای افق ادبی و توسعه فرهنگ مطالعه در بین اعضا برگزار می‌شود.

210 عضو نوجوان از مراکز فرهنگی استان در همایش ادبی دو پنجره به نقد و بررسی محتوایی و ظاهری کتاب شعر «مرغ همسایه غاز» با حضور نویسنده این مجموعه خواهند پرداخت که بخشی از این برنامه در شهرکرد با حضور اعضای شهرستان شهرکرد و بخش دیگر آن در بروجن با حضور اعضای شهرستان بروجن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار