امام جمعه شهرکیان مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه شهرکیان گفت: گاهی با انتقادت برخی از روشنفکرنماها در رابطه با هزینه سفرهای زیارتی مواجه هستیم، اما در رابطه با هزینه‌های اینگونه سفرها که آسیب‌های فرهنگی بسیاری برای کشورمان به ارمغان می‌آورد، هیچ‌گونه سخنی به میان نمی‌آید.
کد خبر: ۴۸۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 22 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام مهدی خدابنده با اشاره به اهداف ترغیب گردشگران به شرکت در تورهای خارج از کشور، اظهار کرد: با توجه به آسیب‌های فرهنگی که ممکن است در این سفرها برای خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان ایجاد شود، مسؤولان مربوطه باید تمام تلاش خود را در راستای نظارت بیشتر بر این مراکز انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی از روشنفکرنماها سفرهای زیارتی به مکه، کربلا و.. را زیرسؤال می‌برند، افزود: گاهی با انتقادت برخی افراد در رابطه با هزینه سفرهای زیارتی و خارج کردن ارز از کشور در رابطه با این سفرها مواجه هستیم، اما در رابطه با هزینه‌های اینگونه سفرها که آسیب‌های فرهنگی بسیاری برای کشورمان به ارمغان می‌آورد، هیچ‌گونه سخنی به میان نمی‌آید.

امام جمعه شهرکیان اضافه کرد: برخی از تورهای گردشگری مسافرتی به خارج از کشور چالش‌های بسیاری در زمینه حجاب و عفاف به وجود می‌آورند و امیدواریم تمام مسؤولانی که به طور مستقیم و غیرمستقیم با این موضوع در ارتباط هستند تلاش کنند تا با نظارت بر برگزارکنندگان تورهای گردشگری به خارج از کشور و فعالیت آژانس‌های مسافرتی در آینده دچار چالش جدی‌تر نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار