فرماندار شهرستان شهرکرد مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: تمامی ادارات و ارگان‌ها موظف هستند از تمام توان خود برای برگزاری بی‌نقص برنامه بازروایی واقعه غدیر در شهرکرد استفاده کنند.
کد خبر: ۴۸۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 27 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملکپور دهکردی در جلسه هماهنگی برگزاری بازروایی واقعه غدیرخم با حضور مسؤولان ادارات و ارگان‌ها با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه، اظهار کرد: تمامی ادارات و ارگان‌ها باید از تمام توان خود برای برگزاری بی‌نقص این برنامه استفاده کنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد در ادامه با تقسیم‌بندی وظایف بین ادارات و ارگان‌ها در اجرای هرچه بهتر برنامه بازروایی واقعه غدیر در شهرکرد، عنوان کرد: باید از ظرفیت تریبون‌های نمازجمعه برای دعوت مردم به شرکت گسترده در این برنامه نهایت استفاده را ببریم و همچنین سازمان اتوبوسرانی نیز برای جابجایی شرکت‌کنندگان در این برنامه در مسیرهای شش‌گانه اقدامات لازم را انجام دهد و همچنین شهرداری شهرکرد نیز اقدامات عمرانی را در محل برگزاری بازروایی واقعه غدیر انجام دهد.

گفتنی است؛ در پایان اعضای حاضر در جلسه به ارائه نظرات و ایده‌های خود در اجرای هرچه بهتر این برنامه پرداختند و همچنین بر حضور گسترده روحانیون در این برنامه تأکید شد و مقرر گردید از طریق ارسال پیامک جهت حضور گسترده مردم اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار