مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از اعمال محدودیت ترافیکی در محور شهرکرد به اردل خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 02 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی اظهار کرد: به منظور انجام اجرای درز انبساط به روش پلیمری از تاریخ 18/06/1396 الی 26/06/1396 هر روز از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در محور شهرکرد به اردل (پل بهشت‌آباد) محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و تردد به صورت نوبتی و با رعایت ایمنی و احتیاط امکان‌پذیر است.

وی از مردم استان و مسافرین درخواست کرد: با شکیبایی و رعایت نکات ایمنی همکاران راهداری را در انجام هرچه بهتر این عملیات یاری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر لزوم توقف ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری در زمان و مکان مناسب برای ادای فرایض دینی افزود: شرکت‌های مسافربری استان موظف هستند نسبت به تنظیم برنامه حرکت اتوبوس‌های بین شهری و عدم تقارن آن با زمان اذان و اوقات شرعی اقدام نمایند و به منظور رعایت حقوق مسافران سعی نمایند تمهیدات لازم را برای ادای فرایض دینی مسافران در حین سفر در نظر بگیرند.

جمشیدی ادامه داد: مسافران می‌توانند برای رسیدگی و نظارت بیشتر و بهتر بر وضعیت مساجد و نمازخانه‌های بین راهی، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ذکر دقیق نام و نشانی مسجد یا نمازخانه‌ی مورد نظر به سامانه پیامکی 30007070 ارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار