تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس پليس آگاهي استان چهارمحال و بختیاری از دستگيري يك نفر سارق حرفه‌اي کيف قاپ و يك مالخر در شهركرد خبر داد .
کد خبر: ۴۸۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 03 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ محمدرضا محمدي‌مقدم اظهار کرد: در پي دریافت خبری مبني بر وقوع چند فقره سرقت كيف قاپي در محله‌هاي مختلف شهركرد دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار كاآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی افزود: در اين راستا ماموران با انجام كار اطلاعاتي گسترده و بررسي شگردهاي سرقت، موفق به شناسایي سارق كيف قاپ شده و با هماهنگي مقام قضایي در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: سارق در بازجویي فني پليس به چهار فقره سرقت كيف قاپي اعتراف كرد و برای طی کردن اقدامات قانوني به مرجع قضایي معرفي شد.

سرهنگ مقدم در پايان از عموم شهروندان خواست تا براي ناكام گذاشتن سارقان حتي المقدر از حمل وجوه نقد و زيور آلات با كيف دستي خودادري و بيشتر از كارت‌هاي عابر بانك استفاده كنند، درحين حركت در پياده رو كيف دستي خود را در مجاورت ديوار حمل كرده و از حركت در سطح سواره خيابان خودداري کنند . هرگز عكس و فيلم شخصي و اطلاعات محرمانه را در حافظه گوشي تفلن همراه خود ذخيره نكنند، تا در صورت سرقت مورد سوء استفاده قرار نگيرند.

وی گفت: شهروندان در صورتي كه طعمه موتورسواران كيف قاپ شدند بهتر است با دقت مشخصات ظاهري موتورسيكلت و راكبان آن را به خاطر سپرده و سريعا با سيستم فوريت‌هاي پليسي 110 تماس بگيريد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار