همزمان با چهاردهمین شب شهریوری صورت می‌گیرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان در اردوی فرهنگی، آسمان شب را رصد می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 04 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد رحیمی با اشاره به تفکر و تدبر در آفرینش هستی و شناخت این پدیده الهی توسط کودکان و نوجوانان اظهار کرد: اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان در اردوی فرهنگی، آسمان شب را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: آسمان شب یکی از نعمت‌های طبیعت است که خداوند در اختیار بشر قرار داده تا بتواند از آن به‌عنوان راهنما و آزمایشگاه نجومی استفاده کند و حضور اعضای کانون در این اردو فرصتی را برای رصد اجرام آسمانی فراهم آورده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، آشنایی با علم نجوم و اجرام آسمانی، شناخت شگفتی‌های خلقت، تفکر در آفرینش هستی، ستاره‌شناسی و ترویج علم نجوم را از جمله اهداف این برنامه عنوان کرد و افزود: این رصد در تکمیل کارگاه‌های نجوم مراکز استان برگزار می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: بیش از 21 کارگاه آشنایی با علم نجوم ماهانه به منظور آشنایی علمی و عملی اعضای دختر و پسر کانون با اجرام آسمانی، صورت‌های فلکی، سیارات و ستارگان در مراکز فرهنگی و هنری استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار