تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح فروش فوق العاده بازگشایی مدارس در سطح استان تا 15 مهرماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 11 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی اظهار کرد: طرح فروش فوق العاده ویژه صنف لوازم التحریر و کیف و کفش و اجناس با 15 درصد تخفیف ارائه می شود.
وی با بیان اینکه قیمت اجناس در این طرح یکسان سازی شده و کالای ایرانی به مشتریان ارائه می شود، گفت: برخی واحدهای صنفی فروش فوق العاده اجناس خود را از 15 شهریور آغاز کردند.
امامی با بیان اینکه تمامی اصناف در این فروش فوق العاده ملزم به نصب بنر سردرب مغازه خود هستند، تصریح کرد: 200 واحد از صنف کیف و کفش در سطح استان در این طرح شرکت دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همزمان با شروع فروش فوق العاده طرح بازرسی اصناف نیز تشدید می شود.
31 هزار و 604 واحد صنفی شامل 3 هزار و 443 واحد تولیدی، 16 هزار و 247 واحد توزیعی، 5 هزار و 963 واحد خدماتی زیرمجموعه 170 اتحادیه و 9 اتاق اصناف در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.
در سال تحصیلی جاری بیش از 180 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 2هزار و 400 مدرسه استان چهارمحال وبختیاری مشغول به تحصیل خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار