تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری آمادگی و آشنایی خانواده‌ها در برابر مخاطرات و حوادث مختلف را از اهداف طرح خادم دانست و گفت : برنامه سال جاری تحت پوشش قرار دادن هشت هزار و 900 خانوار در سطح استان است.
کد خبر: ۴۹۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 11 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شیرین کوهی‌حبیبی با اشاره به اینکه اجرای طرح ملی خادم از سال گذشته در استان آغاز شده است، اظهار کرد : در سال گذشته سه هزار خانوار تحت پوشش این طرح قرار گرفتند که یک هزار و 50 خانوار در شهرکرد، 750 خانوار در بروجن و 750 خانوار در فارسان تحت پوشش هستند.

وی آمادگی و آشنایی خانواده‌ها در برابر مخاطرات و حوادث مختلف را از اهداف طرح خادم دانست و افزود : برنامه سال جاری تحت پوشش قرار دادن هشت هزار و 900 خانوار در سطح استان است.

کوهی‌حبیبی گفت : از این تعداد پنج هزار خانوار در شهرکرد، بن و سامان، یک هزار و 200 خانوار در بروجن، فارسان و لردگان هر کدام 750 خانوار، اردل و کیار هر کدام 500 خانوار و کوهرنگ 200 خانوار آموزش خواهند دید و تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کر د: این طرح در مناطق شهری و آسیب پذیر اجرا می‌شود که داوطلبان جمعیت هلال احمر در یک سال، 12 مرتبه به درب منازل مراجعه کرده و آموزش‌های لازم را به خانواده‌ها می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار