فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: آرامش، امنیت و آسایش امروز مردم ما مرهون ایثارگری، از خودگذشتگی و رشادت‌های مدافعان حرم در برابر تکفیری، سلفی‌ و گروه‌های تروریستی مانند داعش است.
کد خبر: ۴۹۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 11 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، سردار علی‌محمد اکبری با اشاره به ایام عید غدیر اظهار کرد: هر آنچه که ما داریم به برکت نعمت ولایت است.

وی افزود: شهدای گرانقدر و ایثارگران ما الگو بودند، یک عده‌ای پای خود را دادند یک عده‌ای دستشان را دادند و یک عده‌ای بهترین داشته خود که جانشان بود را در راه این نظام و انقلاب دادند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به همسنگری خود با برخی از شهیدان روستای شیخ علیخان، ادامه داد: شهید بهرام مولایی اولین کسی بود که به جبهه رفتند و مسیر را برای ورود سایر رزمندگان منطقه به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل باز کردند و خیلی از این عزیزان را به جبهه بردند.

اکبری اضافه کرد: شهید بزرگوار دیگر، شهید حمید خدادادی هست ما در یک لحظه و یک زمان هر دو مجروح شدیم و هر دو اعزام شدیم تهران، ایشان لحظه آخر به من گفتند که به برادرانم بگو من را در زادگاهم شیخ علیخان به خاک بسپارند.

وی، تصریح کرد: خاکسپاری شهدا در هر منطقه‌ای عامل خیر و برکت در آنجا بوده و هست و به حق حضرت امام خمینی(ره) فرمودند "همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشّفاء آزادگان خواهد بود".

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از شهدای ما از مناطقی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند که محل سکونت آنها نه آب داشت و نه برق؛ ولی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های اسلامی و انقلاب از همه چیز خود گذشتند و رفتند، که اینها مسؤولیت ما را خطیرتر می‌کند و وظیفه مسؤولان را دوچندان می‌سازد.

اکبری اشاره‌ای به شهدای روستای لندی از توابع شهرستان اردل نیز داشت که ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس از هیچ امکاناتی برخودار نبود و حتی خاکسپاری شهدا در این محل به خاطر نبود جاده و امکانات، دو روز به طول انجامید؛ و تاکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این منطقه از امکانات خوبی برخوردار شده است.

این مقام نظامی با بیان اینکه در روز قیامت باید پاسخگوی شهدا باشیم؛ خاطرنشان کرد: پیام همه شهیدان به ما مسؤولان این است که دنبال الگو نگردید؛ شهدا الگوی شما هستند، چه بسا کوتاهی اگر بکنیم این شهداء روز قیامت جلوی ما را خواهند گرفت.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) با یادآوری رشادت‌های رزمندگان مدافع حرم و شجاعت و از خودگذشتگی شهیدانی همچون محسن حججی، تأکید کرد: آرامش، امنیت و آسایش امروز مردم ما مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی و رشادت‌های مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت در برابر تکفیری، سلفی‌ و گروه‌های تروریستی مانند داعش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار