تابناک چهارمحال وبختیاری- اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به 28 طرح و واحد تولیدی این استان را تصویب کردند.
کد خبر: ۴۹۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 12 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهال و بختیاری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: 80 میلیارد ریال از این میزان برای پرداخت به 4 طرح نیروگاه خورشیدی و گازی استان می باشد.
به گفته وی، پرداخت 180 میلیارد ریال تسهیلات از این میزان نیز به 24 طرح و واحد تولیدی است که برای 172 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.
امامی تصریح کرد: 12 طرح از این تعداد برای دریافت 97 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و 12 طرح دیگر برای دریافت بیش از 72 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش هستند.
وی ادامه داد: تسهیلات رونق تولید در صورتی به طرح و واحدهای تولیدی و صنعتی تعلق می گیرد که به واسطه آن حداقل 10 درصد اشتغال و 10 درصد میزان تولید افزایش یابد.
در این نشست مشکلات تقسیط بدهی، بدهی تامین اجتماعی و بدهی به شرکت های زیر ساختی برق و گاز 5 طرح تولیدی و صنعتی در استان بررسی و راهکار ارائه شد.
اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این نشست پرداخت بخشنامه وزارت جهادکشاورزی مبنی بر بخشودگی سود و کارمزد طرح های کشاورزی که تسهیلات دریافت کرده و دچار حوادث طبیعی شده اند را بررسی کرد.
یکهزار و 127 طرح و واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار